.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استفاده از تبلیغات محیطی برای کاهش جرایم
رئیس کل دادگستری مازندران بر لزوم استفاده از تبلیغات محیطی برای کاهش جرایم در استان تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان  با ابراز تاسف از اینکه تبلیغات محیطی در خصوص پیشگیری از وقوع جرم در استان به چشم نمی‌خورد، گفت: بانک‌ها در خصوص کلاهبرداری‌های اینترنتی با نصب بنر و پوستر‌های بزرگ در محل بانک‌ها اقدام کنند و شهرداری‌ها نیز با کمک معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، اداره فرهنگ و ارشاد و نیروی انتظامی با نصب تبلیغات محیطی در تاکسی‌ها، اتوبوس‌های شهری و خیابان‌ها به مردم در خصوص عواقب جرم هشدار بدهند.

 

او بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد و مردم برای کاهش جرم در استان نیز تاکید کرد و افزود: بر اساس قانون آمار جرم سالانه باید ۱۰ درصد کاهش پیدا کند و برای دستیابی به این هدف دستگاه‌های اجرایی، مراکز علمی و دانشگاهی، سازمان‌های مردم نهاد و مردم نیز باید پای کار بیایند.

 

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: این موارد پارسال نیز به دستگاه‌های اجرایی اعلام شد، اما متاسفانه اقدامی انجام نشد و چنانچه همین روند ادامه داشته باشد مسئولان باید پاسخگو باشند.

 

حجت الاسلام اکبری با انتقاد از اینکه هنوز عوامل موثر بر وقوع جرم به تفکیک شهرستان‌ها احصا نشده است، گفت: این موارد باید هر چه زودتر جمع آوری شود که هر شهر و منطقه‌ای بیشتر با چه جرایمی مواجه است.

 

او افزود: ۱۴ اتهام از ۲۰ اتهام اصلی مانند افترا، کلاهبرداری و تهدید به قتل در استان پارسال روند افزایشی داشته که نگران کننده است.

 

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: برای جلوگیری از وقوع برخی جرائم در حوزه منابع طبیعی، ادارات کل منابع طبیعی، جهادکشاورزی و محیط زیست باید طرح جامع جلوگیری از تعدی و تجاوز به عرصه‌های طبیعی را تهیه و اجرایی کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.